Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Мазко Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Коюда В. О. 
Формування групи показників для діагностики системи маркетингу підприємства [Електронний ресурс] / В. О. Коюда, Т. І. Мазко // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. - 2014. - Вип. 1(2). - С. 185-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpaeiv_2014_1(2)__32
Попередній перегляд:   Завантажити - 148.768 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Коюда В. О. 
Удосконалення організації обробки інформації щодо системи маркетингу промислового підприємства [Електронний ресурс] / В. О. Коюда, Т. І. Мазко // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2012. - Вип. 32(1). - С. 90-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2012_32(1)__22
Попередній перегляд:   Завантажити - 274.539 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Коюда В. О. 
Результати діагностики як основа розвитку системи маркетингу машинобудівного підприємства [Електронний ресурс] / В. О. Коюда, Т. І. Мазко // Бізнес Інформ. - 2014. - № 3. - С. 391-396. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_3_67
Розглянуто актуалізацію діагностики системи маркетингу (СМ) машинобудівного підприємства як найважливішої підсистеми підприємства та пріоритетність використання результатів цієї діагностики для вдосконалення розвитку СМ та суб'єкта господарювання в цілому. Визначено основні елементи результатів оцінки СМ машинобудівного підприємства для побудови моделі її розвитку як складової підприємства в ринковому конкурентному середовищі. Охарактеризовано складові аналізу результатів: оцінка СМ підприємства за обраними об'єктами оцінки (продукт, ціна, збут, просування, організаційна структура системи маркетингу); узагальнена оцінка СМ; виявлення впливу латентних факторів на маркетингову діяльність; моделювання стабільного функціонування і розвитку СМ машинобудівного підприємства. Якість цих результатів значною мірою залежить від інформаційного забезпечення СМ машинобудівного підприємства і є базою для обгрунтування комплексу заходів щодо підвищення ефективності функціонування системи у складі підприємства під час активізації маркетингової діяльності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 538.678 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Мазко Т. І. 
Tеоретико-методологічні підходи до формування системи маркетингу підприємства [Електронний ресурс] / Т. І. Мазко // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2011. - Вип. 41(2). - С. 84-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2011_41(2)__16
Попередній перегляд:   Завантажити - 181.316 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Мазко Т. І. 
Система маркетингу: принципи формування, функціонування та розвитку [Електронний ресурс] / Т. І. Мазко // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2010. - № 32. - С. 299-302. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2010_32_66
Попередній перегляд:   Завантажити - 259.566 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського